نظر دریا برای کتاب به خودت نگیر

به خودت نگیر
دریا
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
00
از نظر من، به خودت نگیر کتابی الهام بخش است که یادآوری می کند بسیاری از رفتارها و حرف های دیگران بازتاب دنیای درونی خودشان است، نه ارزش واقعی ما. مطالب کتاب ساده اما کاربردی هستند و باعث می شوند با دید متفاوتی به روابط و انتقادهای اطرافمان نگاه کنیم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.