نظر فردوس برای کتاب صوتی آوای یخ و آتش 3 - نبرد پادشاهان 1

آوای یخ و آتش 3 - نبرد پادشاهان 1
فردوس
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
00
بعد از شنیدن دو جلد اول و دوم، حالا قطعا نوبت جلد سومه، به نظر من برای چنین کتاب هایی، دیدن فیلم و سریال این کتابها فقط بهت یک سری تصاویر پیش فرض از شخصیتها و مکان ها میده و به تصویر سازی ذهنین کمک میکنه، این کتاب خارق العاده با صدا گذاری های نشر آوانامه عزیز حتی جادویی تر هم شده.. واقعا به همه دوست داران کتاب اینو توصیه میکنم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.