نظر پریسا صفری برای کتاب در ممنوعه

در ممنوعه
فریدا مک فادن، یاسمن ثانوی
۴.۲(امتیاز ۳۱ نفر)
پریسا صفری
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
×خطر اسپویل×این کتاب چند باگ اساسی و سوال بی جواب داره که من از اول براتون شرح میدم: ۱. چطور پدر نورا تو زیرزمین آدم سلاخی میکرده و مادر نورا اینهمه سال باخبر نشده؟ ینی حتی اون بوی وحشتناکِ پوسیدن جسد کنجکاوشم نکرده!؟! ۲. داستان مارجوری اصن چه نکته ای داشت و چاقو اون وسط چی میگفت؟ مثلن قرار بود ذهن خواننده منحرف بشه؟ 🤔۳. خواهر نورا که دیگه مسخره ترین قسمت داستان بود. بچه ۵ ماهه بدنیا اومده صحیح و سالم، اونم در حالی که مادرش خودکشی کرده بوده!!!!! ۴. وای از داستان گربه که کلن فیلم هندی کرد آخر داستانو😂۵. نورا وکیلشو چنان با آب و تاب و جزییات شرح داد که واقعا توقع نداشتم فقط چن خط کتاب، اونم در یک بخش، بهش اختصاص داده بشه. نقش این خانوم وکیلِ شیک و خبره چی بود اصن و چرا رفت و دیگه پیداش نشد؟ ۶. نویسنده محترم اگه میخواستی آب ببندی به داستانت راه بهتری هم بود. اینهمه طول و تفصیلِ شرح ملاقات نورا و پدرش و در نهایت هیچچچ نکته ای. اصن چرا پدرش گفت تو اونا رو کشتی و من جونتو نجات دادم؟ دقیقن چیکار کردی مرد؟؟؟؟ 😂۷. قاتل حیوانات خانگی نورا کی بود بلخره؟ 🙄قطعا باگ های بیشتری هم در این داستان هست که الان حضور ذهن ندارم براتون بشکافم، ولی بخدا ایجاد تعلیق و دلهره در داستان اینطوری نیست. شما نمیتونی یه سری اتفاقات مثلن مبهم و رمزآلود ولی در واقع، ضد و نقیض و بدون هیچ سند و برهانی، پشتِ سر هم ردیف کنی و به خیال خودت خواننده رو گمراه کنی. پیشنهاد من به نویسنده محترم: شما حداقل دوتا از آثار آگاتا کریستی یا اگه فرصت نداری یه داستان کوتاه از ادگار آلن پو بخون تا با مفهوم داستان جنایی و دلهره آور بیشتر آشنا شی بزرگوار. موفق باشی🙏🌷
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟