نظر لیلا عباسپور برای کتاب صوتی نیمه شب

نیمه شب
لیلا عباسپور
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
00
داستان نیمه شب، بسیار طولانی، بدون کشش و جاذبه ی خاصی هست، من روی دور تند این داستان رو شنیدم با این وجود فکر میکنم وقتم کاملا تلف شد با این داستان. کل روایت و ماجراها به جای شصت فصل توی شش فصل میشه به شیوه ای بیان بشه که خواننده اصلا خسته نشود، بارها و بارها در مورد شبی که بیلی مفقود شد صحبت شده، کلا کلیشه ای بسیار تکرار شونده، بدون ذره ای هیجان، معما و کشش است…..
هیچ پاسخی ثبت نشده است.