نظر Yael Yaghoobian برای کتاب به خودت نگیر

به خودت نگیر
Yael Yaghoobian
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
00
کتاب جالبیه به نظرم، هنوز کامل نخوندمش ولی امیدوارم که بتونه راهکار های موثری بهم بده، چون وقتی داشت مشکل رو توضیح می داد واقعا احساس می کردم دقیقا مشکل منه به نظرم کتاب خوبیه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.