نظر مینا حیدری برای کتاب صوتی بیوهی ریزنقشی از پایتخت

بیوهی ریزنقشی از پایتخت
مینا حیدری
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
00
خیانت مردا.... خودکشیه یه زن شکست خورده.... حتی عزیز و مقدس شمردن یه آدم بعداز اینکه جونشو از دست میده و..... همه اینا برام اتفاقاتی آشنا و تکراری هستن و به هیچ وجه باعث تعجب من نمیشن اما تنها نکتهای که در این رمان برام عجیب یا بهتره بگم حیرت انگیز بود رفتارهای خانمهای ساکن در ساختمان بود که به طرز عجیبی با تمام انرژی و توان، سعی در فضولی کردن و سردرآوردن از زندگی دیگران داشتند!!! یعنی واقعاً تو کشور پیشرفتهای مثل آمریکا هنوز نسل چنین موجوداتی منقرض نشده؟!!!! فقط میتونم به خودم دلداری بدم که احتمالاً نویسنده در این مورد بیش از حد اغراق و بزرگ نمایی کرده...... انشاا...
هیچ پاسخی ثبت نشده است.