نظر زهی برای کتاب صوتی چهل سالگی

چهل سالگی
ناهید طباطبایی، هدی زین العابدین
۳.۸(امتیاز ۱۱۴ نفر)
زهی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
داستان خیلی قشنگی بود. برای من انگار زندگی ایده آلم رو تعریف میکرد. یه داستان خیلی ملایم و لطیف البته همراه با کمی هیجان✨
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟