نظر زهی برای کتاب میخواهم بمیرم ولی باز هم هوس دوکبوکی کردهام 2

میخواهم بمیرم ولی باز هم هوس دوکبوکی کردهام 2
زهی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
00
به اندازه جلد اول ارتباط نگرفتم باهاش ولی بازهم داستان خوب و جالبی بود. ادم رو ترغیب میکرد داستان رو دنبال کنه تا ببینه اخرش چی میشه آیا اون جلسات مشاوره ثمربخش بود یا نه. 🌱
هیچ پاسخی ثبت نشده است.