نظر منوچهر محمد قاسمی برای کتاب صوتی و باز هم تنهایی

و باز هم تنهایی
منوچهر محمد قاسمی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
00
بسیار عالی بود. متن روان و دلچسب. داستان به زندگی بسیاری از افراد جامعه نزدیک است یعنی نمونه مشابه این اتفاقات را میتوان به وفور در سطح جامعه مشاهده کرد. ظاهراً یک روایت واقعی است. گویندگی عالی
هیچ پاسخی ثبت نشده است.