نظر ن د ا ز ر ن د ی برای کتاب صوتی رهایی از دام نگرانی

رهایی از دام نگرانی
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
00
فکر کنم دفعه بعد به این کتاب همین ۴ ستاره را ندهم و تردید برای این ستاره های ۴ یا ۳ دارم!! دیوید ای. کاربونل، در کتابش، رهایی از نگرانی، از خودش هم می نویسد اما گویی خودش را از دریچه چشم خوانندهٔ کتابش می بیند و انگاری نوشتن از خودش را مایه مباهات نمی داند. کتاب رهایی از نگرانی، ساده و روان نوشته شده است اما خیلی دلنشین نیست؛ به خصوص فصول اول کتاب، که بیشتر برای پررنگ کردن رنج و دردهای شما خوانندگان تلاش کرده است اما فصول انتهایی که راهکار ساده و عملی گفته شده است، بهتر به دل می نشیند. نویسنده دیوید ای. کاربونل، می توانست در موضوعات مختلف کتابش بیشتر از دیگران و هدایت مسیر رشد و تحول افراد و روابط دیگر صحبت کند. محتوای کتاب ساده و برای افرادی که تازه به دوران رشد فردی رسیده اند موثر باشد.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.