نظر Sam.Gh برای کتاب صوتی سوءقصد به ذات همایونی

سوءقصد به ذات همایونی
Sam.Gh
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
00
صداو خوانش آقای عقیلی پور که عالی است. داستان کتاب هم برداشتی از ماجراهای اواخر قاجار و دوره مشروطه خواهی و بویژه کمیته مجازات است. درکل کتابی شنیدنی است. نویسنده فارغ از گرایشات سیاسی و مذهبی تنها به بعد تاریخی پرداخته شده است که همین باعث جذابیت داستان شده
هیچ پاسخی ثبت نشده است.