نظر مژده برای کتاب زشت زیبا

زشت زیبا
آلیس فینی، نیما جوادی
۴.۳(امتیاز ۳۵ نفر)
مژده
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
واقعا ضعیف و سطحی، فصل اول کتاب از زبان گریدی است و خیلی واضح به این اشاره میکند که از ابی دور است، نگران است، حتی دارد راه می رود، کلمبو در کنارش در آشپزخانه است، نمی داند برای ابی چه اتفاقی افتاده، اما ناگهان آخر کتاب با چیز دیگری رو به رو می شوییا نویسنده فراموشی دارد، یا عملا خواننده را انسان احمقی فرض کرده که موقع خواندن کتاب فقط کلمات را میخواند و تصویرسازی نمی کندجدای این ایراد فاحش کل داستان مسخره و بی سر و ته بوداینکه زن سیاه پوش در واقع کشیش بود نه مشاور، و اینکه ابی اسم دو کاراکتر مختلف بود، بیشتر شبیه حقه بود تا گره و معمای داستانی به نظرم کسانی که ازین کتاب تعریف کردند، تا حالا کتاب نخوانده اند، اگر کتابخوان حرفه ای هستید توصیه میکنم گول تعریف و تمجید های الکی را نخورید مرسی از کتابراه عزیزم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟