نظر یاسمن حسینی برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
یاسمن حسینی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
داستان این کتاب خیلی عالی بود و داستان شبی در توکیو رو باز گو میکند که دختری به نام ماری آسایی در ساعت‌های مختلف این شب در خیابان‌های تاریک و خطرناک توکیو پرسه می‌زند تا فکر خود را از خواهری که مدتی است در خواب فرو رفته است آزاد کند و داستان‌های که در پس این شب برای او می‌افتد شگفت انگیز است
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟