نظر یاسمن حسینی برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
یاسمن حسینی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
00
داستان این کتاب خیلی عالی بود و داستان شبی در توکیو رو باز گو میکند که دختری به نام ماری آسایی در ساعتهای مختلف این شب در خیابانهای تاریک و خطرناک توکیو پرسه میزند تا فکر خود را از خواهری که مدتی است در خواب فرو رفته است آزاد کند و داستانهای که در پس این شب برای او میافتد شگفت انگیز است
هیچ پاسخی ثبت نشده است.