نظر Faranak برای کتاب چشم بادامی

چشم بادامی
Faranak
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
00
کتابی بسیار آمرزنده بود مخصوصا برای افرادی که در رده نوجوانی هستند و نسبت به خود احساس کمبود میکنند در این کتاب یاد میگیرند که هرجوری که هستند خودشان را دوست داشته باشند منکه عاشق این کتاب شدم و نثر ساده ی هم داشت.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.