نظر پویا جوادی برای کتاب به خودت نگیر

به خودت نگیر
پویا جوادی
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
00
اولین کتاب توی عمرم بود که کامل خوندمش برای رشد فردی واقعا عالیه باعث میشه بیشتر روی خودت تمرکز کنی، اهمیت بدی و واقعا رشد چشمگیری داشته باشی به شدت پیشنهاد میکنم مطالعه کنید ضرر نمیکنید
هیچ پاسخی ثبت نشده است.