نظر داوید برای کتاب نکته‌های ناب معاملاتی

نکته‌های ناب معاملاتی
لری لوین، فروزان امیری
۵(امتیاز ۳ نفر)
داوید
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
عالی بود. خودم ۵ سال تو فارکس به کلی تجربه رسیدم و سوددهی دارم و دنبال ثبات و آگاهی روانشناسی معاملات هستم. این کتاب واقعا برام عالی هست و میخوام دوباره بخونم و همین الان دارم اجرا میکنم. خدایش کلمه سودهای بادآورده خوشم نیمدبادآورده نیست، اینقدر دیدی تو مارکت که تشخیص میدی اتفاق میوفته و پاداش بزرگی میگیری و جزئی از مارکت هست، والا. بعد از خواندن این کتاب متوجه شدم که درسته خیلی اراده قوی دارم ولی از پیش باید تصویر سازی عالی ام داشته باشم تا بتونم بی نقص پیش برم، تمام 🧐از نویسنده، مترجم و کتابراه سپاسگزارم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟