نظر سمیرا رحیمی برای کتاب عمارت قناس

عمارت قناس
سمیرا رحیمی
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
00
دومین کتاب از این نویسنده بود که خوندم قتل های الفبایی بنظرم جالب تر بود ولی اینم بدون پوآرو داستان خوبی داشت و تا انتها نمیشد حدس زد قاتل کی بود ممنونم کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.