نظر فائزه ابراهیمی برای کتاب صوتی به دنبال ماه

به دنبال ماه
جیمز نوربری، سینا عسکری
۵(امتیاز ۴ نفر)
فائزه ابراهیمی
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
با سلام کتاب کوتاه و هدفمندی بود، در یک داستان کوتاه، هدف بزرگی را جستجو کرده بود، صدای گوینده هم زیبا و دلنشین بود. سپاسگزارم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟