نظر maryam abedini برای کتاب صوتی تصرف عدوانی

تصرف عدوانی
maryam abedini
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
00
خیلی کشدار و شعاری اوایلش خیلی جذبم کرد اما هر چی رفت جلوتر تکراری و به دور از وافعیت بود.. به نظرم یک خانوم عزت نفسش بسیار بالاتر از این حرفهاست
هیچ پاسخی ثبت نشده است.