نظر اناهیتا عظمتی برای کتاب عمارت قناس

عمارت قناس
آگاتا کریستی، هانیه مهرمطلق
۴.۴(امتیاز ۵۵ نفر)
اناهیتا عظمتی
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
کتاب خوبی بود تا آخر داستان نمیشد حدس زد که قتل ها کار چه کسی هست و داستان طوری بود که خواننده را به دنبال خود می کشاند من از خواندنش لذت بردم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟