نظر Maryam برای کتاب ناتوان

ناتوان
لورن رابرتس، پگاه فرهنگ مهر
۴.۶(امتیاز ۲۲۳ نفر)
Maryam
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
کتاب داستان متفاوت و خوبی داشت، واقعا دوست داشتی خوندنش رو ادامه بدی، ولی به نظرم یکسری از قسمت ها بی دلیل طولانی بود و همین باعث میشد کتاب گاهی خسته کننده به نظر برسه، اما اگه چیز متفاوت و سبکی برای خوندن تو ژانر فانتزی میخواین خیلی کتاب قشنگیه ترجمه ی خوبی هم داره
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟