نظر Soltan Soltan برای کتاب شب اسفندی

شب اسفندی
Soltan Soltan
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
01
سلام. داستان ازنوع محتوا یک عشق نابجا و نافرجام و تقریبا بچه گانه داستان برای شاید گروه نوجوان نوشته شده و انهم خطر افرین است و بنظرم بدآموزی دارد با خواندن این کتاب. شاید کسی مخصوصا جوانان دچار اشتباه شوند و راهشان گم شود این جور عشقها نتیجه هیجانات جوانیست و چندی بعد فراموش میشود کما اینکه سوسن بعداز اینکه درزندگی شکست خورد تازه یاد عشق قدیم افتاد در اخر داستان شمه ای از شهادت گفته شد ولی خیلی قداست شهید و شهادت را زنده نمی کرد درکل من نپسندیدم بیشتر ترانه آنهم بی قافیه و ناموزون خلاصه از نویسنده عذرخواهی میکنم ولی خوب من کتابهای زیادی مطالعه کردم این کتاب اصلا برایم دلچسب نبود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.