نظر سیدمحمد هاشمی برای کتاب صوتی جاده شهر

جاده شهر
ناتالیا گینزبورگ، فرناز حائری
۳.۸(امتیاز ۳۷۲ نفر)
سیدمحمد هاشمی
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
سلام، روایت داستان خیلی خوب است و خواننده عالی کتاب را خواندهاما متأسفانه محتوای کتاب خیلی از مسائل خلاف اخلاق و شرع را بیان میکند و قبح این اعمال را می شکند مثل شراب خواری و تجاوز، که در خیلی از کتابهایی که از این سکو شنیده ام هست. اگر این نظر تایید نمیشود برای انتشار لااقل برای رضای خدا توجه شود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟