نظر نسرین علیخانی برای کتاب جیبی شاد و پر از پول

جیبی شاد و پر از پول
نسرین علیخانی
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
00
سلام وقت بخیر خدا قوت به شما دستان خداوند روی زمین و دوستاران کتاب 📚 بینهایت سپاسگزارم بابت این برنامه کتاب راه.... واقعا خیلی خوشحالم که میتونم تو گوشی و هر جا که میرم و هستم کتابخونه مو همراهم داشته باشم و هر وقت دلم خواست چند صفحه کتاب بخونم..... هر چی کتاب میخرم و میخونم حریص تر میشم دوست دارم کتاب های بیشتری بخرم و داشته باشم و مطالعه کنم.... بابت کتاب جیبی شاد و پر از پول 💰 واقعا سپاسگزارم خیلی ذهن آدمو باز میکنه و راهنمای بی نظیریه من احساس خیلی خوبی نسبت به این کتاب پیدا کردم این کتاب انگار باهات حرف میزنه نویسنده ش انرژی خیلی خوبی براش گذاشته دید ادم و با سرعت تغییر میده توصیه میکنم به دوستاران کتاب 📚 حتما بخونید و به کار بگیرید من بارها و بارها میخونم چون حالمو خوب میکنه و آرامش میده به آدم.... با آرزوی سلامتی و سعادت برای شما و همه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.