نظر ندا ونه بینی برای کتاب چشم‌ها بهترین بخش ماجرا

چشم‌ها بهترین بخش ماجرا
مونیکا کیم، صبا ایمانی
۳.۶(امتیاز ۱۹۸ نفر)
ندا ونه بینی
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
واقعا کتاب بی محتوا و چندش آوری بود. به نظرم ارزش خوندن نداره. خیلی کتابها در ژانر وحشت و جنایی خوندم. ولی این کتاب که نویسنده سعی میکنه خوردن چشم رو با جزئیات تعریف بکنه به نظرم اصلا جالب و هیجان انگیز نیست.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟