نظر مرضیه رادمند برای کتاب صوتی ما، پس از حادثه

ما، پس از حادثه
مرضیه رادمند
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
00
با اینکه ایده اصلی «ما پس از حادثه» جالب به نظر میرسید، اما نتوانستم ارتباط خوبی با داستان برقرار کنم. روند روایت برای من کمی کند بود و بعضی بخشها بیش از حد طولانی به نظر میرسید. همچنین نتوانستم با شخصیتها همدلی کنم و همین باعث شد کشش داستان برایم کمتر شود. در مجموع کتابی نبود که بعد از تمام شدنش تأثیر خاصی روی من بگذارد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.