نظر ❤M❤ برای کتاب تله‌های زیر برف و داستان‌های دیگر...

تله‌های زیر برف و داستان‌های دیگر...
امیر عربلو
۴.۴(امتیاز ۷ نفر)
❤M❤
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
اولین داستانش خیلی عالی بود و من بخاطر اون داستان کتابو خریدم در کل کتاب بدی نبود و برای یک بار خوندن می ارزید
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟