نظر ندا مفرد برای کتاب صوتی سین مثل سودابه

سین مثل سودابه
کاوه میرعباسی، حمید یزدانی
۴(امتیاز ۳۳ نفر)
ندا مفرد
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
در کل خوب بود. ایرادهایی هم داشت مثل کش دادن بعضی از موضوعات توسط روایت کننده داستان و یا تغییر صدا برای بغضی از شخصیت‌ها که گوش خراش میشد اما ارزش گوش دادن رو داره
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟