نظر مریم برای کتاب باورم کن

باورم کن
مریم اسدی علیایی
۴.۳(امتیاز ۵۲ نفر)
مریم
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
کتاب واقعا خواندنی و خوب بود فقط شخصیت اصلی داستان کمی از نظر ظاهری خودشیفته بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟