نظر باران چان بخش برای کتاب به امید دل بستم

به امید دل بستم
باران چان بخش
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
00
کتاب به امید دل بستم بهترین کتابی بود که تا حالا خونده بودم و به قول سم مثل لبخندی بود که به چشمات نمیرسه من خیلی بهتون پیشنهاد میکنم که اگر از کتاب های عمیق و درام خوشتون میاد حتما این کتاب رو بخونید
هیچ پاسخی ثبت نشده است.