نظر نازنین زهرا فلاح برای کتاب می‌خوام آروم بگیرم

می‌خوام آروم بگیرم
حوریه رجبی
۴.۳(امتیاز ۱۸ نفر)
نازنین زهرا فلاح
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
زنده باد نازنین. ای کاش میتونستم ببینمش تا بتونم ازش کمک بگیرم من از هم نوع او هستم و احتیاج به کمک دارم... و همیشه برات آرزوی خوشحال زندگی کردن رو میکنم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟