نظر Fardin برای کتاب صوتی قرون وسطای اولیه

قرون وسطای اولیه
Fardin
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
00
من عاشق تاریخ هستم و این کتاب برام جالب بود، بعضی ها نوشتن چند پیوستگی روایت نداشت جالب نبوده براشون ولی بنظرم خوبه با داستان های افراد و کشورها دیگری هم آشنا می میشید، اینطوری بنظرم یکنواخت و خسته کن نیست اگر فقط بر روی یک شخص یا کشور یا زمانه تمرکز کرد. صدای راوی هم که عالی
هیچ پاسخی ثبت نشده است.