نظر صدیقه خورشیدوند برای کتاب صوتی ما، پس از حادثه

ما، پس از حادثه
صدیقه خورشیدوند
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
00
داستان نیست یه روایت از زندگی که به طرز بی احساسی روایت شده انگاریه کسی متن یه خبر رو بدون احساس بخونه من که کامل گوش ندادم نه متن خوبی داشت نه گوینده ی خوبی
هیچ پاسخی ثبت نشده است.