نظر علی رضا سروقد برای کتاب ملاقات با سایه

ملاقات با سایه
جرمی آبرامز، کانی زوایگ
۴.۶(امتیاز ۲۲ نفر)
علی رضا سروقد
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
کتاب خوبی است و به یک مرتبه خواندنش می‌ارزد.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟