نظر صدیقه خورشیدوند برای کتاب صوتی مغازه خودکشی

مغازه خودکشی
صدیقه خورشیدوند
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
00
داستان کمدی تلخ هست روایت دنیای پر از یاس و افسردگی که خودکشی یه جور هنر محسوب میشه ای کاش همه ی ما یه کسی مثل آلن توی زندگیمون داشتیم داستان خوبی بود فقط پایانش رو دوست نداشتم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.