نظر محمد رضا زارعی نژاد برای رمان خوشه های خشم (The Grapes of wrath)

رمان خوشه های خشم (The Grapes of wrath)
محمد رضا زارعی نژاد
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
00
کتاب خوبی است و شما را با رکود آن دوره آمریکا آشنا میکنه و از طرفی دیگه بحث خانواده است که چطور بزرگترها در حفط و دور هم بودن تلاش میکنن
هیچ پاسخی ثبت نشده است.