نظر آرزو محمدی برای کتاب شفا در درون شماست

شفا در درون شماست
جو دیسپنزا، صنم شاهدعلی
۴.۹(امتیاز ۵۹ نفر)
آرزو محمدی
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
کتاب خوبیه بیشتر در مورد خود درمانی و دارونما صحبت میکنه این که اگه واقعا از ته دلت احساس کنی خوب شدی واقعا خوب میشی حتی بدون دکتر دارو فقط با افکار احساسات در مورد اشخاصی حرف میزنه که مریضی لاعلاج داشتن و فقط با فکر و افکارشون خودشون درمان کردن
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟