نظر مهتاب برای کتاب پینوکیو

پینوکیو
ریحانه ظهیری
۴.۵(امتیاز ۲۷۰ نفر)
مهتاب
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
سلام. داستان پینوکیو یکی از داستان های نوستالژیک بچگی محسوب میشه. این داستان برای رده کودکان مناسبه. البته برای کسانی که به اصطلاح می خوان خاطره بازی کنن هم مناسبه. داستان درباره ی یک مرد نجاره که نه زن و نه بچه نداره. نجار که از تنهاییش ناراحته یه عروسک خیمه شب بازی درست می کنه و آرزو می کنه که کاش این عروسک واقعاً زنده بود. آرزوی نجار برآورده میشه و وقتی بیدار میشه برای عروسک اسم انتخاب می کنه. عروسک رو به عنوان پسر خودش می فرسته مدرسه تا درس بخونه. ولی پسر مدام بازیگوشی می کنه، و مدام خودش رو به دردسر می اندازه. به هر کسی اعتماد می کنه و کاری رو که نجار ازش خواسته بود رو انجام نمیده. در نهایت بعد از کلی ماجرا برمی گرده خونه و می فهمه باباش گم شده چون باباش اومده دنبال اون بگرده ولی دیگه برنگشته. بعد ماجراهایی، هم باباش رو پیدا می کنه و هم وقتی یاد می گیره دیگه دروغ نگه پری مهربون اون رو به یه پسر واقعی تبدیل می کنه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟