نظر مهتاب برای کتاب چهرههای درون بشکه

چهرههای درون بشکه
مهتاب
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
00
سلام. در مورد داستان باید بگم داستان کوتاه و بدتر ترسناک بود تا پندآموز. یه چیز بی ربط مثل خسیس بودن رو به علت رفتار جنون آمیز زن و مرد ربط داده بود. داستان از دید منطقی، تنها در صورتی منطقی در میاد که اون زن و مرد خسیس دیوانه شده باشن یا حداقل عقلشون در اون لحظه سرجاش نبوده باشه. چون این کارشون کاملاً احمقانه بود. این رفتارشون به خسیس بودنشون ربط نداشت. بیشتر این رفتار از جنون میومد تا خسیس بودن. در ضمن اگه قرار باشه داستان رو صرفاً بررسی کنیم، حتی برای مثال زدن نویسنده هم نمیشه حساب کرد چون مثال احمقانهای هست. داستان جالبی بود ولی تنها اگر از دید و تئوریای که مطرح کردم به قضیه نگاه کنیم قابل درکه که اونم بیشتر داستان ترسناک حساب میشه تا پندآموز. یعنی اون زن و مرد اینقدر خودشون رو از همه جدا کردن که دیوانه شدن و اونقدر شرایطشون بد بود که فرق تصویر خودشون و خود واقعی شون رو نمیفهمیدن.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.