نظر Behzad برای کتاب صوتی آینه

آینه
Behzad
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
00
شناسنامه نماد هویت انسان هاست. فرد بدون شناسنامه تفاوتی با مُرده ندارد جوری که سیستم حاکمیت هیچ ارزشی نسبت هویت مردم قائل نیست و فقط وقت رای گیری لازممون داره! جوری که بعضی وقتا از خودمون غافل میشیم یه روز جلوی آینه میبینیم عععع چقد پیر شدیم و نتونستیم جوری که باید زندگی کنیم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.