نظر Elaheh Tabatabaee برای کتاب چشم‌ها بهترین بخش ماجرا

چشم‌ها بهترین بخش ماجرا
مونیکا کیم، صبا ایمانی
۳.۶(امتیاز ۱۹۸ نفر)
Elaheh Tabatabaee
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
اصلاً نپسندیدم و ارزش وقت تلف کردن برای خواندن نداره، رمانی جنایی که نه تنها ترسناک نبود بلکه بسیار چندش آور بود که چند بار میخواستم ادامه ندم آدمی روانی با جنایت های وحشتناک که نهایتاَ نه محاکمه شد ونه درمان و تومور سرش هم نقشی در جنایت هاش نداشت وبه صورت زائده ای بی معنی به داستان تحمیل شده ترجمه کتاب خوب و روان بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟