نظر مونا بوریایی برای رمان تلخ و شیرین

رمان تلخ و شیرین
نسرین ثامنی
۴(امتیاز ۳۴ نفر)
مونا بوریایی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
واسه اینکه فقط بخونم و خوابم ببره خوب بود اصلا فکر نمیکردم خانم ثابتی یه همچین کتاب ضعیفی داشته باشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟