نظر حمیدرضا صدرائی برای کتاب صوتی نگذار بماند

نگذار بماند
حمیدرضا صدرائی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
00
تمام داستان رو گوش نکردم، نمیتونم بگم خوب بود یا بد ولی تا جائی که گوش کردم مطابق سلیقه من تو داستانهای جنائی معمائی نبود یعنی اصلا نمیشد بگی اثر جنائی معمائی، بیشتر یه داستان دلهره آور بود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.