نظر نوشین برای کتاب صوتی همنام

همنام
آدرین یانگ، اطلسی خرامانی
۴.۴(امتیاز ۸۶ نفر)
نوشین
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
قشنگ بود ارزش یک بار شنیدن رو داشت، از داستانهایی که قصه ی نو و خلاقانه ای دارن لذت میبرم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟