نظر مریم قاسمی برای کتاب صوتی مادام بواری

مادام بواری
مریم قاسمی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
00
این کتاب برخلاف ظاهر داستان ک شاید خواننده رو از مادام بواری منزجر کنه و با یک نگاه سطحی بگیم چ زن هرزهای هست ب نظرم فارغ از نادرستی عملش از لحاظ شرعی و اجتماعی و انسانی یک تابوشکن هست در دورهای ک زن ب عنوان سمبل خانه داری و اطاعت از شوهر هست اون خیانت میکنه و خیلی راحت فرد دیکری جایگزین میشه در هرحال در انتهای داستان مورد سواستفاده واقع شدنش ازین جهت ک همون مردان ک با او رابطه داشتن حاضر نشدن کمک مالی بهش بکنن و خصلت پول دوستی و تنوع طلبیش از جهت مادی و تهیه وسایل لوکس جهت خودنمایی گویای عقده حقارت وی دستمایه افراد نادرست شدنش هست چنانچه یک خانواده رو با خصلیتهای زشتش نابود میکنه عاقبت نا به سامان چنین تیره روزی رو زیبا به تصویر کشیده
هیچ پاسخی ثبت نشده است.