نظر Haleh zabeti برای کتاب مو حنایی

مو حنایی
فهیمه بزرگزاد
۳.۹(امتیاز ۶۱ نفر)
Haleh zabeti
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
دوست داشتم کتاب قشنگی بود و تا انتها از خوندنش لذت بردم ارزش خرید داشت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟