نظر مژگان برای کتاب صوتی کتاب دزد

کتاب دزد
مژگان
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
00
با این که کتاب نوجوان هست و من بالای سی سال سن دارم ولی رمان خیلی جذاب و پرکششی بود دلبستگی ها، غم ها و رنج های مردم و مشکلاتشون رو طی جنگ جهانی به خوبی ترسیم میکنه پایان بندی خیلی جالبی داشت. نکته مهمی که در مورد این کتاب وجود داره اینه که بر خلاف اکثر داستان ها که از نگاه یک خانواده یهودی یا آمریکایی و فرانسوی به جنگ جهانی نگاه میکنیم توی این اثر از نگاه یه خانواده آلمانی جنگ رو میبینیم و میفهمیم که مردم خود آلمان هم چقدر رنج و درد تحمل کردن و با ای که کشورشون آغازگر یک جنگ بزرگ بود اون ها هم قربانی شدن. در کل من این کتاب رو خیلی پسندیدم و توصیه میکنم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.