نظر yasi Rezvani برای کتاب می‌خواهم بمیرم ولی دوست دارم دوکبوکی بخورم

می‌خواهم بمیرم ولی دوست دارم دوکبوکی بخورم
بک سهی، الهه علوی
۴.۲(امتیاز ۸۶ نفر)
yasi Rezvani
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
جوری نوشته شده هرکسی میخونه انگار خودش توی مطب نشسته با تراپیست حرف میزنه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟