نظر پروین قاسمی برای کمیک همسفر با شیطان

کمیک همسفر با شیطان
پروین قاسمی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
00
سلام کل کتاب داستان خوب پیش می رفت ولی آخر داستان خیلی بی مزه تموم شد اصلا انتظار چنین پایانی رو نداشتم داستان به این پر شور و هیجانی اونم برای بچه ها باید پایانش بهتر میشد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.