نظر نرگس بهمئی برای کتاب صوتی گفتار چهارم

گفتار چهارم
نرگس بهمئی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
01
این کتاب عالیه فقط سوال اینه ک گوینده روزه گرفته انقد گلوش خشکه؟ کاش یه لیوان اب میخورد بعد تصمیم میگرفت گوینده بشه این کتاب بی نظیره اما گوینده صداش گرفته و حیف شد واقعا
هیچ پاسخی ثبت نشده است.