نظر نرگس بهمئی برای کتاب صوتی گفتار چهارم

گفتار چهارم
برد تی. اسپالدینگ، رستم فلاح
۴.۹(امتیاز ۲۶ نفر)
نرگس بهمئی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
این کتاب عالیه فقط سوال اینه ک گوینده روزه گرفته انقد گلوش خشکه؟ کاش یه لیوان اب میخورد بعد تصمیم میگرفت گوینده بشه این کتاب بی نظیره اما گوینده صداش گرفته و حیف شد واقعا
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟